لباس زیر خوب چی بخرم؟ نکاتی برای انتخاب لباس زیر!!

لباس زیر خوب چی بخرم؟ نکاتی برای انتخاب لباس زیر!!
لباس زیر از دیرباز تا به امروز جزو ضروریات پوشش هر انسانی است. اما انتخاب لباس زیر مناسب از ارزش بالایی برخوردار است؛ چرا که این نوع پوشش با بدن و اندام تناسلی تماس مستقیم دارد.

انتخاب لباس زیر باید به گونه ای صورت گیرد که علاوه بر ایجاد احساس راحتی، از بروز حساسیت یا بیماری های عفونی جلوگیری کند. در ادامه این مطلب برای انتخاب لباس زیر مناسب، نکاتی را خواهیم گفت تا راهنمایی برای افزایش سلامتی شما عزیزان باشد.

لباس زیر پوششی برای اندام جنسی یا فراتر از آن؟!

پوشاندن اندام جنسی حتی برا انسان های اولیه هم جایگاه مختص به خود را داشته است. اما قطعا می دانید کسانی که تنها با تکه ای برگ پوشش خود را تامین می کرده اند، فقط از روی حیا و خجالت قصد پوشاندن اندام جنسی خود را داشته اند. اما امروزه با پیشرفت علم و دانش چیزی که حائز اهمیت است بهداشت، سلامت و احساس راحتی فرد بوده. توجه داشته باشید لباس زیر نامناسب، ایجاد حساسیت و بیماری های پوستی یا عفونی را به همراه خواهد داشت.

 نکاتی که معمولا مد نظر کاربران قرار می گیرد:

  • جنس و کیفیت لباس زیر: کیفیت لباس زیر باید از رتبه بالایی برخورد باشد تا تضمینی برای سلامت اندام جنسی ایجاد کند. چنانچه جنس لباس زیر خریداری شده نامرغوب باشد ایجاد بیماری های عفونی را به همراه خواهد داشت. همچنین جنس الیاف آن باید به صورتی باشد که ایجاد حساسیت و خارش به همراه نداشته باشد. پوست های حساس، همیشه به کیفیت کم پارچه حساسیت نشان می دهند.
  • طراحی و ظاهر زیبا: افراد معمولا به دنبال لباس زیر هایی با طراحی خاص و زیبا هستند. به خصوص اگر فرد متاهل باشد برای خرید لباس زیر وسواس بیشتری به خرج خواهد داد.
  • راحتی و لطافت: به علت استفاده مداوم از لباس زیر، داشتن احساس راحتی از ویژگی های مهم و مورد نظر است. اگر راحتی و لطافت کافی وجود نداشته باشد در طول روز احساس آزردگی و کلافگی به وجود خواهد آمد.

جنس الیاف و پارچه مناسب

جنس الیاف

بهترین انتخاب برای پارچه لباس زیر چیزی نیست جز پنبه...! الیاف طبیعی سلامت شما را تضمین خواهند کرد. اما متاسفانه امروزه شاهد هجوم الیاف مصنوعی و پلاستیکی به بازار هستیم. الیاف نخی و پنبه ای با خاصیت جذب بالا از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و به سلامتی پوست و بدن کمک شایانی می کند. همچنین لطافت و نرمی مورد نیاز را در این الیاف پیدا خواهید کرد. این الیاف پرطرفدار، بسیار سبک و راحت بوده و گردش وتنفس هوا به وفور انجام می شود. استفاده از لباس هایی از جنس نایلون و پلاستیک در دراز مدت، حساسیت و بیماری های عفونی را به همراه خواهند آورد.

بامبو دروغین

بامبو دروغین

گول تبلیغات را نخورید و لباس زیرهای معمولی را با نام شورت گیاهی خریداری نکنید. شاید شما هم با تبلیغات اینترنتی یا فروشنده ای مواجه شده باشید که با آب وتاب به معرفی شورت های گیاهی و ویژگی های خاصشان میپردازند. اما آگاه باشید عنوانی با نام شورت های گیاهی حداقل در ایران از پایه و اساس وجود ندارد. تنها گیاه حقیقی که در لباس زیر ها استفاده می شوند همان پنبه است. این روز ها لباس زیرهای معمولی در غالب لباس زیر گیاهی و مفید با قیمت چند برابر به فروش می رسد.

انتخاب سایز مناسب

انتخاب سایز

شاید تا به الان دقت کافی بر روی سایز نداشته اید، اما انتخاب سایز مناسب همچون جنس و کیفیت مناسب برای سلامتی مهم است. چنانچه سایز کوچک تر خریداری کنید فشار و تنگی لباس، شما را کلافه خواهد کرد و عوارضی چون عرق سوزی یا حتی آسیب دیدگی به همراه خواهد داشت. همچنین خرید لباس زیر تنگ، میتواند برای بانوان ایجاد عفونت کند. چنانچه سایز لباس زیری که خریداری می شود بزرگ تر از سایز بدن باشد، زیبایی و استایل بدن را نشانه می گیرد. پس قبل از اقدام به خرید، از سایز دقیق خود اطمینان حاصل کنید.

محافظت از لباس زیر

محافظت از لباس زیر

لباس زیر خود را با دست بشویید و به هیچ عنوان در ماشین لباس شویی نیندازید. شست و شو ترجیحا با آب سرد و مواد آنتی باکتریال صورت بگیرد. پس از آن در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید و چنانچه مقدور نبود با اتو خوب حرارت دهید.

اهمیت خرید لباس زیر و محافظت از اندام تناسلی را شوخی نگیرید. بیماری های عفونی و حساسیت های پوستی بسیار شایع هستند و عواقب زیان باری به همراه دارند. برای بدن خود ارزش قائل شوید و تا جایی که امکان پذیر است هزینه کنید. فروشگاه آنلاین آبیفا با توجه به موارد گفته شده، بهترین لباس زیر را با قیمت مناسب و کیفیت خوب برای حفظ سلامتی شما عزیزان ارائه می کند.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما نشان داده نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید ناظر منتشر خواهد شد