رنگ سال 2022، ترکیب‌های موجود برای ست رنگ very peri!!

رنگ سال 2022، ترکیب‌های موجود برای ست رنگ very peri!!
رنگ سال 2022 از سمت شرکت پنتون اعلام شد!!

شرکت پنتون به عنوان تعیین کننده رنگ هرسال شناخته شده است. تا آغاز سال میلادی زمانی باقی نمانده است و قطعا علاقه‌­مندان مد کم­‌کم خود را برای آشنایی با مد و ترند آماده کرده­‌اند. همچنین یکی از پایه‌های اساسی مد هرساله، به رنگ منتخب سال برمی­‌گردد. امسال شرکت پنتون رنگ very peri که تلفیقی از رنگ آبی بنفش بوده را به عنوان رنگ سال معرفی کرده است.  

عبوری جسورانه و آغاز زندگی تازه!!

بالاخره زمان گذر از دوره کرونایی و آشفتگی­‌های به وجود آمده فرا رسیده است. همگام با این قدم بزرگ، دگرگونی­‌های کوچک و بزرگ دیگر هم پا به میان خواهند گذاشت. رنگ آبی بنفش هم جزو همین دگرگونی­‌ها است. این رنگ در مفهوم به معنای پویایی، اعتماد به نفس، روح خلاق و نبود دغدغه است. در واقع گفته می­‌شود این رنگ رساننده مفهوم بازنویسی زندگی جدید و در آغوش گرفتن احتمالات است.

رنگی جدید تلفیق با دنیای جدید

رنگ very peri، در تاریخ انتخاب رنگ سال پنتون اولین رنگی است که جدید بوده و ساخته شده است. همین انتخاب نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی است. همچنین این رنگ جدید نشان دهنده دنیایی جدید و مدرن است. با گذر زمان، دنیای دیجیتال بیشتر و بیشتر پا به دنیای واقعی می­‌گذارد. رنگ سال 2022 زندگی مجازی و دیجیتالی را با زندگی واقعی ادغام می‌­کند. حتی معاون رنگ موسسه پنتون در این باره می‌­گوید: ساخت یک رنگ جدید بعد از مدت‌ها برای اولین‌بار در این شرکت اتفاق افتاده و این نیز نمادی از تغییراتی است که در سال آتی پیش روی ما قرار می‌گیرد؛ رنگ سال آینده منعکس کننده اتفاقاتی است که در فرهنگ جهانی می‌گذرد و بیانگر سوالاتی است که مردم در تلاش برای دریافت پاسخ آنها هستند.

ترکیب سه رنگ و حس­‌های مکمل

رنگ ساخته شده شرکت پنتون ترکیب سه رنگ آبی، قرمز و بنفش است. و هرکدام از این رنگ­‌ها القا کننده حس­‌های متفاوتی هستند که در کنار یکدیگر نقش مکمل را دارند. می­توان گفت پیچیدگی این ترکیب نشان دهنده امکانات گسترده­‌ای است که در برابر ما قرار دارد. این رنگ زیبا ویژگی‌های رنگ آبی را در بر می‌­گیرد و حس آرامش این رنگ را القا می­‌کند و همچنین با وجود رنگ بنفش و قرمز نگرش هیجان انگیز و پویا افراد را زنده می­‌کند. حتی این ترکیب قصد تشویق خلاقیت شجاعانه و بیان تخیلی را به همراه دارد.

استفاده مفید از رنگ سال

رنگ هرسال نه تنها برای مد و استایل بسیار استفاده می­‌شود بلکه برای مشاغل و صاحبان سبک مورد استفاده است. چرا که انتخاب این رنگ از طریق پیش‌­بینی های فصلی و روانشناسی رنگ­‌ها است. به همین دلیل به عنوان رنگ جهانی به انواع برند­ها معرفی می­‌شود تا در سال جدید برای کسب و کار خود از آن استفاده کنند. این همکاری باعث می­‌شود تا هرساله رنگ منتخب بیشتر برندها را در بر گیرد و اثر روانشناسی آن به چشم آید.

ست‌های موجود برای رنگ سال 2022

در کل این رنگ طرفداران بسیار زیادی به خصوص در میان بانوان دارد و خوشبختانه با اکثر رنگ­‌ها قابلیت ست شدن دارد. همانطور که پیش از این گفتیم رنگ very peri تلفیق سه رنگ بوده اما در مجموع حس آرامش رنگ آبی را بسیار زیاد القا می­‌کند. شرکت پنتون برای ست کردن این رنگ با دیگر رنگ­های موجود چهار پالت رنگی ارائه کرده است.

پالت شماره 1 (balancing act)

این پالت شامل متعادل ترین رنگ­‌هایی است که می­‌توانید انتخاب کنید. ترکیب رنگ های گرم و سرد در این پالت تعادلی ایجاد کرده است که رنگ ها مکمل یکدیگر باشند.

پالت رنگ سال 2022

پالت شماره 2 (wellspring)

این پالت از طبیعت الهام گرفته است و رساننده مفهوم سازگاری است. رنگ very peri همراه خود لطافت خاصی را به این ترکیب بخشیده است.

پالت رنگ سال 2022

پالت شماره 3 (the star of the show)

این پالت از رنگ های کلاسیک و خنثی تشکیل شده است و رنگ very peri همچون ستاره میان این پالت خنثی می­‌درخشد. درصد ظرافت و شیک بودن این ترکیب بسیار زیاد است.

پالت رنگ سال 2022

پالت شماره 4 (amusements)

ترکیبی از رنگ­‌های شاد و بازیگوش در این پالت وجود دارند. این پالت رساننده مفهوم اعتماد به نفس، جسارت و نداشتن دغدغه است.

مطالب فوق بر اساس اطلاعات رسمی شرکت پنتون تهیه شده است تا شما کاربران عزیز به طور کامل با نحوه انتخاب رنگ سال آشنا بشوید. همچنین برای انتخاب ست­‌های این رنگ، 4 پالت مختلف و ترند معرفی شد تا در مد و پوشاک یا کسب و کار خود به راحتی از آن­ها استفاده کنید.

پالت رنگ سال2022

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما نشان داده نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید ناظر منتشر خواهد شد