زمستان امسال چی بپوشیم؟ استایل های جذاب زمستانه!!

زمستان امسال چی بپوشیم؟ استایل های جذاب زمستانه!!
تا رسیدن فصل زمستان زمانی باقی نمانده است!

امروزه انواع لباس ها، با مدل ها و پارچه های گوناگون به وفور دیده می شوند. هر نوع پوشش مناسب فصلی است، به طور مثال لباس های نخی برای فصل گرما و بافت ها برای فصل سرما مناسب هستند. اما معمولا با رسیدن فصل جدید، حال و هوای خرید لباس های جدید و ترند هم به میان آورده می شود. به خصوص تیپ زمستانه که از تنوع و جذابیت بیشتری برخوردار است. در ادامه این مطلب، گزارشی از استایل های ترند زمستانی تهیه شده است تا برای شیک پوشی شما کاربران عزیز تضمینی ایجاد کنیم.  

    اولین گام برای شیک پوشی این است که شما از اصلی ترین نکات آن با خبر باشید، اما این نکات شامل چه چیزهایی می شود؟

* حتما این جمله را شنیده اید که زیبایی در سادگی است، پس زیاده روی نکنید قطعا شیک ترین لباس های شما ساده ترینشان است.

* تاثیر منفی لباس چروک روی استایل شما از چیزی که فکر می کنید خیلی بیشتر است، حتما قبل از پوشیدن لباس کامل آن را چک کنید که نیاز به اتو نداشته باشند و لباس هایی که زود چروک می شوند اصلا خریداری نکنید.

* قد و اندام شما در طرز لباس پوشیدنتان بسیار اهمیت دارد، به طور مثال اگر پاهای لاغری دارید پیشنهاد ما شلوار هایی با رنگ روشن است یا اگر قصد دارید قدتان بلند تر و پاهایتان کشیده تر دیده شود مانتوهای کتی انتخاب فوق العاده ای است.

با قصه شیرین رنگ ها آغاز خواهیم کرد..

آیا تا به حال اسم رنگ های زمستانی را شنیده اید؟ تعجب نکنید!! از بین همه رنگ های موجود، بعضی از رنگ ها برای زمستان جذاب تر و چشم نواز تر هستند. هرسال این رنگ ها ارتقا پیدا کرده و طبق مد و ترند تغییر می کنند. در کمد را باز کنید و لباس های آبی و طوسی را دستچین کنید...

زمستان امسال رنگ هایی چون آبی تیره، زرد، طوسی، نارنجی و زرشکی ترند هستند. پس از این رنگ ها می توانید از رنگ های نود و گرم چون: کرم، شتری، بژ و... استفاده کنید. اگر به دنبال جلوه بیشتر هستید، در یک استایل از ترکیب رنگ ها استفاده کنید. توجه داشته باشید رنگ های ترکیبی بیشتر از سه رنگ نباید باشد.

بازگشت شاین و درخشش، شاید برایتان جالب باشد که زمستان امسال لباس های براق و درخشنده پا به عرصه مد گذاشته اند. پس اگر شما هم از علاقه مندان لباس های پر زرق و برق هستید، امسال به مد بسیار نزدیک شده اید.

پررنگ تر و جسور تر از همیشه!!

طراحان مد برای زمستان امسال با الهام گرفتن از سرعت تغییرات جهان، ایده های جسورانه و انرژی های فعال را به میان آوردند. میتوان گفت هرچقدر رنگ ها و مدل ها جسورانه تر، خاص تر و پر جلوه تر باشد به مد و ترند نزدیک تر است. به طور مثال از لباس هایی که دارای اشکال هندسی هستند میتوانید استفاده کنید و همچنین ترکیب لباس های شلوغ با یک لباس ساده به پوشش شما جلوه خاصی خواهد بخشید.

برای امسال با لباس های جذب خداحافظی کنید..

چنانچه شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برایتان مهم است همگام با مد پیش بروید، امسال از لباس های جذب و تنگ خود خداحافظی کنید. زمستان امسال کت، کاپشن و پالتو های آزاد ترند شده است. میتوانید برای جایگزینی کاپشن ها و پالتو های جذب کمر دار، از کاپشن های اور سایز آزاد استفاده کنید. همچنین بافت های کوتاه و آزاد نسبت به بافت های جذب و بلند، مورد تایید طراحان مد قرار گرفته است.

پافر یا کاپشن جلیقه ای

قطعا این روز ها حداقل یک بار اسم پافر را شنیده اید و از محبوبیت این نوع کاپشن با خبر هستید!! پافر نوعی کاپشن جلیقه ای است که در انواع مدل های بلند، کوتاه، دو رو و با رنگ های مختلف پا به عرصه مد گذاشته و نظر کاربران را به خود جلب کرده است. به طوری که حتی پافر های بچگانه هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما در کنار پافر برای تکمیل استایل خود میتوانید از بلوز های یقه اسکی با شلوار جین تنگ یا ست هودی و شلوار استفاده کنید. همچنین به کار بردن بوت و نیم بوت، جذابیت این استایل را تا حد زیادی بالا میبرد.

پالتو از جنس تدی خرسه!!

یکی دیگر از مدل های پالتو که امسال مورد توجه طراحان مد قرار دارد، پالتو های تدی است. همانطور که پیش از این گفتیم امسال لباس های آزاد ترند هستند. کت و پالتو های تدی هم معمولا آزاد و اور سایز هستند. این مدل پارچه یادوار عروسک های خرسی بوده و حتی همان حالت لطیف و کرکی را دارد. این مدل پارچه از ضخامت بسیار خوبی برخوردار بوده و در برابر نفوذ سرما مقاومت است. به خصوص اگر اندام ظریف و لاغری دارید، مدل تدی کمی حجم به شما میدهد.

شلوار چی بپوشم؟؟

امسال شلوار های آزاد و راحت مد هستند، به شلوار های بگی و گشاد بله بگویید. اما اگر شلوار های گشاد باب میل افراد نباشد تکلیف چیست؟ از آن جایی که شلوار های گشاد کاملاً سلیقه ای هستند و می توانند همه پسند نباشند، پیشنهاد ما شلوارهای راسته و مام فیت با خاصیت جذب تر بودن هستند. ناگفته نماند یکی دیگر از شلوارهای دیده شده در مجله های مد شلوارهای چاک دار(مخصوص بانوان) است، به خصوص آن هایی که در کنارش دارای زیپ یا دکمه باشند.

در این مقاله تلاش کردیم شما را با کلیات مد وترند آشنا کرده و موجب درخشندگی بیشتر شما در فصل جدید شویم. فروشگاه اینترنتی آبی فا، سازنده تجربه ای دلنشین برای خرید آنلاین بوده و همچنین در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما نشان داده نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید ناظر منتشر خواهد شد